Teşekkürler
Farkettimde forumda boş yapan ne kadar çok insan var sırf laf olsun torba dolsun mantığı ile yorum atan
Akraba evliliği konu ile alakasız ki sen burda aileyi katıyosun bunun ailesi akraba evliliği yapmış böyle bir çocuk çıkmış gibi bir düşünce ortaya çıkıyor böyle demek istemesen dahi okuyan öyle anlayabiliyor
Burada eğlence amaçlı konu açıyoruz siz gelip boş yorum yapın diye değil kimin ne yaptığı sizi hiç mi hiç ilgilendirmiyor burda bir amaç var eğlence ya bu amaca uyum sağlarsınız yada boş yorum atmazsınız olay budur.
İyi forumlar herkese laf olsun torba dolsun mantığı ile yorum atacak olanlar kendilerine saklasın yorumlarını
İstediğim yorumu yazmakta özgürüm. Bu şekilde videolar çekiliyorsa eğer yapılacak yorumlarda göz ardı edilmelidir.
Saygılar.