Merhaba,
Tasarım gayet güzel görünüyor bence. Belli özelleştirmeler yapılabilir elbette daha fazla "süs vermek" adına ancak önemli olan kaliteli içeriktir; ben böyle düşünüyorum ve o da sizde fazlası ile var.
Tek bir pürüz çarptı gözüme; o da "video" kategorisindeki videoların biçimsiz olarak yerleştirilmesi. Yani, evet belli bir düzen var ancak fontlar standart; görünüm sanki basit bir video sitesiymiş havası veriyor; fazlası yok. Belki birkaç özelleştirme yapılabilir oraya; ne bileyim, hover kullanılır da üzerine geldiğinde kaç görüntülenme, ziyaretçilerin bu videoya kaç puan verdiği görülebilir; gibi şeyler.
Başarılar diliyorum, iyi çalışmalar.