Hocam kodlar biraz karmaşık, hangi fontu çektiğini tam olarak bilemiyorum. Bu konuda tam olarak profesyonel değiliz, ancak burada fontmu değiştirmemiz gerek yoksa farklı bir çalışmamı yapmamız gerekir ?