Biraz daha UX üzerinde kafa yorulmalı diye düşünüyorum tasarımda. Çünkü kullanıcı taraflı, kullanışlı marka olabilecek bir dizayn yok gibi bana kalırsa şuan.

Grafik olarak mesela, en başta bana kalırsa renkler. Mavi olacaksa daha hoş bir ton. Belki flat belki canlı ama daha güzel renkler kullanılabilir. Ayrıca beyaz kutulara border vermek yerine border gibi çok düşük seviyelerde shadow verirseniz daha hoş olur diye düşünüyorum ve kenarlarına radius 1px bile olsa verin derim. Ana sayfada listelenen içerikler "Whatsapp Virüsüne Dikkat" gibi olanlar, çok boş duruyor. Tıklayasım gelmiyor açıkçası. Site geneline uygulanabilecek siteye özgü olabilecek bir font belirlenmeli Arial gibi fontlar yerine. Tipografinin önemi çok büyük bence. Ayrıca şu rastgele iconuda wordpress gibi duruyor. Balık oltası atılmış bir icon kullanabilirsiniz bence güzel olur sitenin tarzına uygun olur. Böyle ufak tefek detayları atlamadan üzerine düşünülerek kafa yorarak yapılırsa çok hoş şeyler çıkacaktır.