Şeyler yok mu bu yasal tefeciler, krediciler diye tanıtıyorlar kendilerini sizin adınıza bir yolla kredi çekiyorlar her şartta tabi payını alarak ha ödeyemezsen topuğuna mı sıkarlar başka yere mi bilemiyorum onu
biz yasal yollarla almaya çalışıyoruz kanka

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:29:46 -->-> Daha önceki mesaj 03:27:02 --
sadece onaya bastım hocam.
nasıl onaya bastın hocam

bankaya gidip başvurmuyormusun farklı bir yolmu hemen deniyeyim öyleyse enpara hakkında pek bilgim yokta