Arkadaşlar boşa tırsıyorsunuz. Aranızda Tivibu ilk çıktığı zaman tivibu kurulum ekibinde olanlar varsa bilirler. Kurulum için elinize verilen bilgi kaydında müşterinin anne kızlık soyadına kadar herşey yazıyordu. Ben görünce şok olmuştum bunlar gerizekalı mı böyle birşeyi nasıl kurulum ekibine verilir diye. Yani anlayacağınız siz TC Kimlik numarasından dolayı korkuyorsunuz. TTNET'in yaptığına bakın