10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimlik numaran ya da doğum tarihini bilmesi hiçbir zarar vermez.

Fakat kimlik fotokopisi sıkıntılı.
Çevremdeki kişilere söylüyorum, 5-6 ayda bir nüfuz cüzdanınızı yenileyin. (10 lira)
Çünkü geçmişte vermiş olduğun kimlik fotokopisi ile adınıza birçok şey çıkabilir.
Bu işlemdeki amaç; değişen seri-no'dur. Mesela kredi çekmeye çalışsalar ya da üzerinize hat çıkarmaya çalışsalar bile; kimlik numaranız yenilendiğinden dolayı vermiyorlar.
Dikkatli olun.
Hocam tc kimliği yeniliyince tc no değişmiyo heralde dğil mi?