@KheizLech; arkadaşa referans olarak logo yapılıyor.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:40:48 -->-> Daha önceki mesaj 22:40:18 --

Myasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Referans kontejanını kullanmak isterim.
hocam maalesef @KheizLech; arkadaşa yapıyoruz.