Hiçbir şey olmaz diye bir durum yok. Zaten senin benim akıl edeceğimiz bir şey yapsa adamlar dolandırıcılık yapamazlar. Daha geçen gün haberlerde dondurma çubuklarındaki bedava etiketlerini kopyalayıp, bedavadan aldıkları dondurmaları yarı fiyatına bakkallara satan bir çete yakalandı. Oturup iş etsen hayatta aklına gelir mi?
Yuh olaya bak

Var mı bu haberin bir linki, merak ettim.