metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha bazıları çok seviyor. bulamadıkları için şikayet açmışlar
https://www.sikayetvar.com/fritolay-...cips-bulamiyor

zevkler renkler ve cipsler tartışılmaz
tabi hocam dediğim gibi damak tadıyla ilgili birşey belki talep olur ama ben sevmedim açıkçası, ama tabi ben pringles versiyonunu yedim lays olanını yemedim henüz gerçi aroması hemen hemen aynıdır diye tahmin ediyorum.