srcnbyrk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok maalesef kabul etmiyor, olan canlı tv uygulamalarının da çoğunu kaldırdılar hatta 1 milyondan fazla indirilen vardı onu bile kaldırdılar, kalanlarda yavaş yavaş kaldırılıyor. Bir kaç görüşme yaptım telif haklarıyla ilgili belge istediler fakat telif haklarının bana ait olmadığını kanallara ait olduğunu şikayet olduğu takdirde direk kaldırılacağını belirtmekten başka bir yol bulamadım. Varolan uygulamaların nasıl bir belge sunduğunu sorduğumda bunu açıklayamayacaklarını söylediler.
Digit*rk'un ağız kokusu geliyor bu işlerden..