WHMCSX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
v6 icin calismalar suruyor.
Elbette responsive gelmeyecek.
Ancak temanin V6 da sorunsuz calismasi saglaniyor suan icin.
Tamamlandiginda guncelleme olarak duyurulacak.
6.0 da çalışması yeterli bizim için. Teşekkürler. Responsive de artık kısmet yeni temaya.