Hahhaha yiyen şişman, yemeyen pişman sözü de süpermiş. Her şey kursak belasına diyorsun yani Konu ile ilgili olarak da cips sevmediğim için yorum yapamayacağım. Kötü kötü şeyler bunlar. Kalori tuzağı hep. Yemeyin zayıflamak zor oluyor