1 paketi 114 gr. Adedini 3,5 tl olarak düşünüyorum. Kargo şirketi ile görüşmeyi düşünüyorum. Kargo alıcıya ait. Zaten beğenen kişi 1 paket değil, min. 5-10 paket sipariş eder. Buradan Ayrılan Vatandaşlarımız koli bazlı alıyorlar.
bi kargo şirketiyle görüşte bi konuşalım bakalım duruma göre