Selam arkadaslar, İstanbul, Ankara vb. Şehirlerden tatile gelen Vatandaşlarımız bu cipsi görünce şaşırıyorlar ve yedikleri zaman güzel yorumlar yapıyorlar. Kışın sipariş versek gönderirmisiniz gibi teklif verenler oluyor. Sizlere sormak istediğim şu: aramızdan hiç tadına bakmayan veya bakıpta çok beğenen arkadaşlar var mı? Arayan ve Bulunduğu bölgede bulamayan. Sizce r10 üzerinden satışını gerçekleştireyim mi?