Selamlar

Sitemi açalı 1 hafta oldu bugün. Sizce adsenseye başvurumu ne zaman yapmalıyım. Gerçi hitim öyle aman aman değil, en azından bi 50-100 arası tekil hit almaya başlayıncamı başvursam. Fikirleri alabilirim.