berkayakinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle orjinal şarj aleti mi kullanıyordunuz, bunu göz önüne alarak soru soracaklardır.
Ayrıca soket değişimi olacaksa, Türkiye'de cihazın açılması yasaktır.
Ek olarak Apple şirketi değişim protokolünde değişiklik yaptı, bir bak istersen.

http://www.apple-turkiye.com/tasinab...tirdi-534.html
tabi ki orjinal kullanıyordum
benim pille alakalı bir durum yok sanırsam