Öncelikle orjinal şarj aleti mi kullanıyordunuz, bunu göz önüne alarak soru soracaklardır.
Ayrıca soket değişimi olacaksa, Türkiye'de cihazın açılması yasaktır.
Ek olarak Apple şirketi değişim protokolünde değişiklik yaptı, bir bak istersen.
http://www.apple-turkiye.com/tasinab...tirdi-534.html