project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben yahoo dan aratıyodum. orda çıkmıyo :P
google da çıkıyormuş

Ofisimo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tasarım işiyle uğraşanların mecbur öğrenmesi gereken bir şey. Artık Responsive olmayan site kalmıyor.
kesinlikle katılıyorum hocam.