Merhabalar şu responsive denen illet çok gerekli fakat bana zor geliyor ya da tam anlamıyla püf noktasını kullanımını bilmediğim içinde olabilir

mantığını kavramam için ne yapmam gerek ? daha doğrusu mantığı nedir