Konu
Responsive neden zor ?
10-07-2015, 15:24:10
#1
sanalfaresi
Merhabalar şu responsive denen illet çok gerekli fakat bana zor geliyor ya da tam anlamıyla püf noktasını kullanımını bilmediğim içinde olabilir
mantığını kavramam için ne yapmam gerek ? daha doğrusu mantığı nedir