DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar dünyanın en büyük şirketlerinden biri oldu...Telefona fazla bir özellik koymuyorlar ama nedense bir hastalık gibi bir kullanan müptelası oluyor...
Herşeyin az ve öz olanıyla başarıyı yakalamış bir firma Apple. Başarıyı donanımı yükseltmekte değilde birazda yazılımda aramak gerektiği prensibini benimsemişler. Kendi işletim sistemini yazdıkları gibi donanımla nasıl özdeş nasıl kararlı çalışacağınıda onlar belirliyor haliyle.
Edit: Android kullanıcısıyım.