Son teklifi veren arkadaştan hala haber alamadım - trade Hakkımı kullanip telefonun satışını yine konu üzerinden yapmayı düşünüyorum. Teklif ve yorum yapan herkese tesekkur ederim.


Sent from my iPhone using Tapatalk