Hakan bey merhaba. Aklıma gelmişken sormak istedim.
Ben satın alalı 1,5 yılı geçti bu süre zarfında herhangi bir güncelleme oldumu ? Gelen maillerde hiç denk gelmedim ama birşey kaçırmış olmak istemedim. Hiç yeni eklediğiniz özellik oldu mu ?
O zaman aldığımda yeni güncellemeler olacağını ve tüm güncellemelerin ücretsiz verileceğini söylemiştiniz.
Edit: Sanırım diğer versiyon aldığım
http://eticaretv2.scriptevi.com/