Ücret çok düşük, r10 kurallarına göre 100 copy/paste 10 TL biliyordum "yanlış biliyorsam lütfen düzeltin"
Siz 10 konuya 25 kuruş teklif ediyorsunuz, yani 100 konu 2,5 TL yapıyor!!