pekı ücretli olarak kurulumu yapın öyleyse
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:15:08 -->-> Daha önceki mesaj 16:49:05 --
Tema ayarlarini bilmediğimden dolayi..temayi kuramadim..ancak satici aninda ,kurulumu yaparak .tarafima teslim etmiştir..bu hizli işten dolayi teşekkur eder bir önceki yorumdan dolayida özür diliyorum..