Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun Allah tekerinize taş değdirmesin.
Hocam sıfır mi aldınız? Sıfır aldıysanız kredi imkânı nasıl oluyor hocam verdiğiniz pesinat ve aracın fiyatı nedir ?
Hiç pesinat vermeden kredi ile halledebiliyorlarmi işimizi?
Sıfır aldım evet.

Kredi ile almadım peşin aldım. Aldığım bayide fazlası ile araç vardı. Hiç beklemedim. Kredi konusunda ama 5 yıla kadar kredi veriliyor tüm bankalarda.

Akbank aracın %80 'ine kadarını veriyor. En fazla verende orası diye biliyorum.

%20 'lik dilimi mecbur siz ödeyeceksiniz.