Konu
KODLAMA BİLEN ARKADAŞLARLA ÇALIŞMAK İSTiYORUM
07-07-2015, 11:09:18
#4
yigito
Pm yolladim.
G7-L01 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi