Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende o tarz bur şey düşünmüştüm ama fiyatı ile alakalı ciddi misiniz ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:48:07 -->-> Daha önceki mesaj 03:47:05 --



Teşekkür ederim abi inşallah

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 03:49:14 -->-> Daha önceki mesaj 03:48:07 --



Sahibinden var diye kimse daire alım satım yapmasın o zaman abi böyle bir bakış açısı mı var ya ? Teşekkürler yorumunuz için genede.

Fiyatı konusunda şu şekilde ciddiyim, normal şartlarda XXX'den aşağı satılmayacak bir domain. Fakat bu piyasada XX-XXX ötesine alıcı bulabileceğini düşünmüyorum. Ayrıca projelendirmek daha mantıklı