özel mesajlara olumlu yada olumsuz diye cevap vermek çokmu zor.
konu açıyorsunuz mesaj yazıyoruz. mesajımız dipsiz kuyuya atılan taş misali sesçıkarmıyor.

geri dönüş yapmak incelik meselesidir.