Hocam konuyu baltalamak gibi olmasında -trade puanında var. Konuya birkaç refenrans koymakta fayda var yinede.
İyi çalışmalar
Daha önce TT'ye soktuğumuz SS'ler gün içerisinde eklenicek dediğim gibi -trade olayı tamamen yalnış anlaşılma olayı. Zaten iş alımında dediğim gibi 100 itrade üzeri olanlarla ilk iş yapabilceğimi söyledim, beni de anlayacaksınız. İş alımları açık.
Uyarıda bulunduğunuz için de teşekkür ederim, iyi forumlar.