[CENTER]
Soru & Öneriler İçin PM Atın Gördüğüm Anda Cevaplıyorum, Daha Detaylı Bilgi Sunabilirim Bu Sayede.
Bazı arkadaşlar referans istiyicektir, güvenirlik konusundan 2 ay'da elde etmiş olduğum 15 ticaret puanına bakabilirsiniz, işe yeni başlamış bulunuyorum çalışan arkadaşlara memnuniyetini sunacağım en iyi şekilde, TT giremezse ödemeyi iade sunacağımı söylüyorum zaten, İlk iş sonra ödeme sıcak bakmıyorum, ancak Forumda Trader'i 100 Üzerinde olan arkadaşlarla öyle bir iş yapabilirim.
Resimde Görmüş Olduğunuz 1. ve 3. #Hashtag'lar tarafımızca sokuldu, Her yeni iş yapımında yeni SS'lerin çekilip buraya koyulacağını belirtmek isterim.
Bizim için paranız, ben paramı alayım ne olursa olsun şeklinde değil yaptığımız işi elimizden geldiğince titizlikle yapmaya çalışıyoruz, bizimle çalışınca zaten bir daha ki iş alımı isteğiniz gelicektir.
Bugün Sizler İçin Denedim ve Başarıyla Sonuçlandırdım Tam 2 Saat Hiç Tweet Atılmadan 8. Sırada Yer Aldım Daha Sonra 10. Sıraya Düşüş Yaptı İlk Başlarda Çektim Fotoğrafları'da.