Ramazan da kimseyi kandıracak halimiz yok arkadaşlar. İmzamdaki kurumda idareciyim isteyen bana ulaşabilir buradan. Açarım ama boş yere komisyon ücreti ödemeyin bence.


Sent from my iPhone using Tapatalk