.com alsanız dalgalanma olur ama iş daha da ilerledikten sonra almak isterseniz daha kötü olabilir.Yol yakınken alın derim.
benim de blogspot sitem vardı 1k hiti vardı .net domanine geçmiştim hitim bir kaç ayda 8k ya kadar çıkmıştı sonra uygun fiyata sattım
Benim ilk geçişimde hiç fark olmadı hitim aynı idi bence almalısın sıkıntı çıkmıyor.
Görüşleriniz doğrultusunda geçmeyi planlıyorum hocam hepinize teşekkür ederim.