Spartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.com alsanız dalgalanma olur ama iş daha da ilerledikten sonra almak isterseniz daha kötü olabilir.Yol yakınken alın derim.
isiqcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim de blogspot sitem vardı 1k hiti vardı .net domanine geçmiştim hitim bir kaç ayda 8k ya kadar çıkmıştı sonra uygun fiyata sattım
Cyerol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ilk geçişimde hiç fark olmadı hitim aynı idi bence almalısın sıkıntı çıkmıyor.
Görüşleriniz doğrultusunda geçmeyi planlıyorum hocam hepinize teşekkür ederim.