Gerçekten hosting sektörü dalga konusu olmaya başladı. Bu konuda sonuna kadar haklısınız Emre Bey. Facebook'ta girdiğimiz gruplarda dahi onlarca firmacık, herhangi bir yasal belgeleri olmaksızın satış yapmaya çalışıyor. "4-) Makina alacaz da spoof var mı? (Yani diyorki saldırı yapacaz bize çıkışa izin veren firma lazım)" bir de bu maddeye uygun birçok firmacık var ki, reklam atıp herkesi saldırı atmaya teşvik ediyor. Bugün doman, reseller ve bir de VDS alan firmayım diye ortalıkta geziniyor. Bu arkadaşlardan ürün kiralayan müşteriler de 2 gün sonra ürünü kapandığında ah, vah çekiyor ama hala almaya devam ediyor.

Unutmayalım, "ucuz etin yahnisi yavan olur."