Hosting aldım site kurmayı bilmiyorum sitemi kurar mısınız? - Script desteğimiz bulunmuyor diyorsun. - Ne demek ben parasını verdim sitemi kurun.
Sunucum geçen sene sorunsuz çalışıyordu şimdi neden çalışmıyor. - ( a siteniz cpu'yu tükettiği için sunucunuz yavaş işlem görüyor ). - Geçen sene 100 site vardı bu sene 75 böyle bir sorun yoktu lütfen ilgilenin.
10 dakika önce dns değiştirdim sitem açılmıyor. - Durumu izah ettikten 1 saat sonra - Sitem neden hala açılmıyor artık benimle ilgilenin sitem aktif olsun.
Sitelerimin hiç biri açılmıyor sunucum mu kapandı? - Desteğe yönlendiriyorsun - Ben her sorunda destek mi açacağım benim sorunumu halledin ben parasını verdim.
Biz sanki burada poker oynuyoruz, konken çeviriyoruz kimseyle ilgilenmiyoruz. Herkes verdiği para üzerinden konuşmaya çalışıyor da burada para değil sıra geçerli. Kimse burada köle değil, her sistemin bir işleyişi var ve bizim insanlarımız sanki inadına yaparmış gibi 10 kişiden 8'i karşısındaki insana af edersiniz hayvan muamelesi yapmaya çalışıyor. Bu işi yapanlarda insan, bir tek sana hizmet verilmiyor binlerce kişiye hizmet veriliyor ve bu hizmetlerde sırayla en kısa sürede çözülmeye çalışılıyor.
Bir de son zamanlarda sık sık duyduğumuz cümle, bilmiyorsanız bu işi yapmayın. Sen çok biliyorsan o zaman kendi işini kendin çöz bize ihtiyacın yok demek.