Seni yanlış yönlendirmek istemem ama şu pişmanlığın bile belkide olacakların göstergesidir. Ayrıca ben olsam hediye falan almazdım şimdiki sevgiler menfaatler üstüne kurulu seni mi seviyor yoksa ona katacağın şeyleri mi, bundan emin isen yoluna devam et derim yoksa da yemişim sevgisini aşkını. Hep görüyoruz yıllarca gezip tozuyorlar sonra iş evliliğe gelince hevesleri kaçıyor ayrılmak için bahaneler buluyorlar. O olmasaydı, senin hayatında bir başkası olmaz mıydı? Yada sen olmasaydın onun hayatında, bir başkası olmayacak mıydı onun için? Evleneceksin dır dır başlayacak, geçim sıkıntısı kat kat artacak, sorumluluk artacak. Çocuklar olacak uyku nedir unutacaksın cicim ayları geçecek kavgalar başlayacak, karşılıklı olarak kusurlarınızı göreceksiniz ve yüzünüze vuracaksınız.
Gözün başka yerlere gidecek belkide. Sonra para yetişmeyecek geçim sıkıntısı zor, çocukların masrafları artacak buna karşın bugün hediyeler aldığın eşin doymak bilmeyecek şunu al bunu al bugün özel günümüz diye seni bıktıracak. Bugün hevesle aldığın hediyeler çok çok uzaklarda kalacak, aynı hissi bir daha hiç yaşayamayacaksınız. Derken yaşlanacaksınız ne aşk kalacak ne sevgi aynaya bile bakmaya cesaret edemeyeceksiniz. Hem milyonda bir ihtimal sevgi kalsa bile ya o seni bırakacak ya sen onu terkedeceksin çünkü dünyadaki vadeniz dolacak. Evlilik üstüne bunun gibi binlerce şey düşünüyorum sana yazmadım aslında dünyanın gerçekleri bunlar şimdiden düşünmek gerek çünkü evlilik bir romantizm değildir, hayata atılmaktır ve gerçekten yürek ister sabır ister emek ister. Hayatla yüzleşmek cesaret ister.