Turkcell kazik diye avea ya gectim. Avea da çekmemezlik var. Vodafone gectim iyi ki. Vodafone 2 yildir kullaniyorum. Ne bir fazla para aldilar ne sorun cikti. Vodafone tavsiysemdir. Simdi faturali dayim. 26 tl 2 gb int. 500 her yone dakika. 1000 sms ber yone

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi