Avea'ın müşteri kalitesi oldukça düşük, müşteri temsilcisini arayınca niye aradın gibisinden konuşuyorlar.hic bir zaman soruna çözüm üretmiyorlar.siteleri oldukça gelişmiş değil (turkcell gibi degil)
faturalı müşteriye sahur paketi var iken faturasız müşteriye sahur paketi yok, ama fiyatları oldukça uygun.