Avea kullandım yıllarca, mayısta Turkcell'e geçtim ama bu ay Vodafone'a geçmeyi düşünüyorum iğrenç Turkcell. Zırt pırt Gnctrkcll mesaj atıyor, Avea'da 4GB internet varken ay sonuna 3GB kalıyordu hiç kac GB kaldı diye bakmazdım, Turkcell'de 2GB var ve hiçbir şey yapmasam bile internet paketi eksiliyor 10 günde 500mb kalmış hadi video izlesem vs neyse. WhatsApp, Instagram, Twitter bitti arada da r10 giriyorum o kadar. Ki ev içinde sürekli Wifi ile bağlanıyorum sokağa günde 1-2 saat çıkıyorum 1-2 saatte 3G açık haldeyken 10 günde 1.5GB yemesi çok saçma bence. Vodafone hat aldı dün babam, her yerde çekiyor valla sırf Turkcell sağda solda çeker diye aldım ama şuan bulunduğum yayla bölgesinde Turkcell bile edge çekiyor Vodafone H+