Umarım öyle bir şey olmaz.
önceki senelerde farklı bir güncelleme ile banlandığımı biliyorum hocam. eminim hayra alamet değil. ancak burada hemen hemen hepsinde adsense hesabı olan r10 üyelerinden neden hiç kjimse birsey yazmaz onu anlamam konuda 5-10 kişi var sdaece bu 5-10 kişide mi problem var herkeste mi var onu tam anlayamadık