Hocam arkadaş bekliyorum diyoé 3 gündür datacenter bekliyoruz diyor ve o sunucuda 5 gbit ddos koruması mevcuttur demektedir dogrumu yanlısmi ?
Standart'a böyle bişi olmaması gerekiyor.
3 gün bekletme 5 gbit ddos koruması vb.
Tabi Online SAS ile aracı firma ne tür bir görüşme sağlamış bilemeyiz.