TurkiyeDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Uzun süre sunucu alışverişi yaptık halende aktif sunucularımız mevcut Online SAS'da.

Online.net tavsiye edilebilecek bir sağlayıcı.
Hat ve sunucu performansları oldukca iyi.
Fransa konumlu olmasına rağmen OVH gibi Türkiye düşmanı değillerdir, en azından ansızın sunucularınız kapatılmaz

Ticketler 7/24 maximum 1 saat içinde yanıtlanmakta ve ilgili ekip.
İngilizce destekleri mevcut.

DDOS Koruması için minimum €20 Advanced paketini almanız gerekiyor.

Sunucu kurulumları oldukça basıt tüm sunuculard İDRAC mevcut.
Bunun haricinde CentOS,Ubuntu,Debian,Vmware,Windows gibi işletim sistemleri otomatik kurulumları bulunuyor.

Windows otomatik kurulumu yaparsanız €30 lisans ücreti faturanıza eklenir.
İDRAC ile windows kurulabilir bunun içind repo bağlantılarını ticket ile isterseniz verirler.

Başka sormak istediğiniz bişi olursa iletin lütfen

Saygılarımla,

Online.net ilk siparişte bir bilgi istiyormu bizden kimlik fotoğrafıydı üyelik doğrulamasıydı vs bir sunucu siparişi geçeceğim çünkü . Ama ilk kez geçeceğim sipariş geçerim üyelik doğrulamasıydı kimlik fotoğrafıyıdı vs uzar diye çekiniyorum bilgi verirseniz sevinirim.