Merhaba,
Uzun süre sunucu alışverişi yaptık halende aktif sunucularımız mevcut Online SAS'da.
Online.net tavsiye edilebilecek bir sağlayıcı.
Hat ve sunucu performansları oldukca iyi.
Fransa konumlu olmasına rağmen OVH gibi Türkiye düşmanı değillerdir, en azından ansızın sunucularınız kapatılmaz
Ticketler 7/24 maximum 1 saat içinde yanıtlanmakta ve ilgili ekip.
İngilizce destekleri mevcut.
DDOS Koruması için minimum 20 Advanced paketini almanız gerekiyor.
Sunucu kurulumları oldukça basıt tüm sunuculard İDRAC mevcut.
Bunun haricinde CentOS,Ubuntu,Debian,Vmware,Windows gibi işletim sistemleri otomatik kurulumları bulunuyor.
Windows otomatik kurulumu yaparsanız 30 lisans ücreti faturanıza eklenir.
İDRAC ile windows kurulabilir bunun içind repo bağlantılarını ticket ile isterseniz verirler.
Başka sormak istediğiniz bişi olursa iletin lütfen
Saygılarımla,