gallisene adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
farklı istasyonlarda mı kullanıyorsunuz?
5-10 kartla aynı istasyondan almaya kalksak bir tepki olabilir mi size?
sanmıyorum onlarda olayın farkındalar ben 3 kez gittim ardı ardına abi ne çok mil puan varmış dediler