Miayke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar esxi sunucum var VMware vSphere ile kurulum yapıyorum fakat esxi whmcsye nasıl entegre edebilirim ve kontrol panelini sağlayabilirim cpanelde oldugu gibi
http://esxaddon.com/