Bana da burada bir arkadaş tavsiye etmişti bunu.

Yıl dönümü günü evde film izlemeyi tavsiye edin.
Daha evvelden bir film seçin. Anlamlı bir şey olsun. Alt yazılı bir film tabii.
Filmin bir programla alt yazılarında oynama yapın. Hiç olmadık bir yerede XX ile XX yıl dönümünüz kutlu olsun falan yazın.