Merhaba,

Radyopanelim sistemini aldım ve kullanıyorum ( internetradyo.org ) Çok memnunum. eğer bir çok yükten kurtulmak istiyorsanız bu sistemini kullanmanızı tavsiye ederim.

Yayındaki Dj'ler olsun istek hattı olsun çok profesyonelce çalışılmış ve destek ekibi de çok iyi ister ticket tarzında ister telefonda anında sorun çözülüyor ve sorunu kendileri çözüp teslim ediyorlar.

İlkte para verilmez, ne gerek var diye düşündüm ama sonrasında memnun kaldım. tavsiye ederim...

Teşekkürler Radyopanelim