Peşinen yazayım bu işin ticareti yapan arkadaşlar lutfen alınmasınlar.
Konuya çok yabancıyım, düzenli olarak yüklü miktarlarda alabilirim. Defalarca aklıma geliyor ama bir türlü emin olamıyorum. Bekledikçe de fiyatlar düşüyor. Bu kodların elimizde patlama ihtimali var mıdır. Alıp kullanan arkadaşlar sorun yaşadılar mı? Bir sorun olduğunda herhangi bir yaptırımla karşılaşma ihtimalimiz var mıdır? Yatırdığımız paraları riske etmiş oluyor muyuz?
dediğim gibi satışını yapan rkadaşlarla ilgili hiçbir ithamım yok. Satın almadan önce diğer üyelerin fikrini almak istiyorum. Bir kaç gün önce açılan uçak biletiyle ilgili malum konuyu biliyoruz, benzer bir sürecin parçası olmak istemem.