vay anasını be okurken duygulandım. Daha gencim sana göre reyis böyle efkarlara yer vermemek gerek. Tabi yaşamadığın sürece sana tüm sözlerimiz boş gelecek biliyorum ama dön Allah'a şükret. Daha kötüsü de olabilirdi.