Teknonix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm gönderildi.
Skype gönderirmisin hocam bir çok arkadaş yazmış alakanıza tşk ediyorum şuan bu kodlama için bazı arkadaşların yüksek fiyat istemesinden seçici davranmaya çalışıyorum. Elbette emek vericeksiniz fakat bu eklenti olmayacak kendim java yani ajax olayını icerik kısmına ekleyecem. Buna göre gerekirse hepinizle tek tek konuşacam diyeceksinizki bir yazılım için gerek varmı herzaman daimi çalışacağım arkadaşları tercih ettim uzun vadede başka işlerde olursa daha iyi oluyor.